Genunchi slabi. 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog


În cazul în care exercițiile agraveaza durerea de genunchi sau rigiditatea, nu mai faceti și consultați medicul.

Dureri de genunchi si articulatii - Fitness Q\u0026A EP20

Masaj Terapia prin masaj este un alt mijloc benefic de a adăuga rezistență la genunchi și ameliorarea durerii la genunchi. Masajul regulat ajuta la imbunatatirea circulatiei, astfel încât mai mulți nutrienți ajung in mușchii slabi și articulații pentru a ii face mai puternici. Faceti frectii cu ulei cald de măsline, nucă de cocos sau ulei de muștar pe genunchi.

Umflarea picioarelor și a gleznelor cu erupție cutanată Răpitori slabi și dureri la genunchi, durerea din antebraț - cot Medicul stabilește dacă cartilajul poate fi salvat, există o șansă de a face împușcat durerea în braț lângă cot intervenție chirurgicală. Încărcări lungi, repetate pe mușchii antebrațului - pot provoca dureri, localizate din exterior.

Folosind miscari ferme dar blânde, masati genunchii în sens orar cât și contra-sensului acelor de ceasornic timp de 10 până la 15 minute. Faceti acest lucru de două ori pe zi, sau după cum este necesar.

articulațiile genunchiului rănite după bicicletă

Inotul Înotul este un exercițiu de aerobic cu impact redus pentru genunchii slabi. Acesta vă permite să lucrati genunchii cu mai putina presiune asupra articulatiilor, ceea ce face, de asemenea, o opțiune de mare pentru persoanele care suferă de dureri de genunchi sau artrita.

Acesta poate reduce rigiditatea genunchiului, intarirea muschilor din jurul articulațiilor genunchiului și întăreste oasele.

Cu toate acestea, rezultatelepe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul. Prin urmare, am decis să scriem un articol despre cum să faceți exerciții fizice atunci când vă dor genunchii. Pentru început, vrem să vă informăm că apariția durerilor de genunchi în timpul exercițiilor nu este un lucru neobișnuit. Există o serie de cauzecare le provoacă ca, de exemplu, ruptura de ligamente sau leziunile de cartilaj. Durerile de genunchi pot fi agravate de exercițiile fizice efectuate incorect sau prin angajarea incorectă a mușchilor în detrimentul articulației genunchiului.

In plus, o imbunatatire generală. Obiectivul este de 30 de minute de înot 5 zile pe săptămână.

Ai probleme cu genunchii? Cum sa iti intaresti osatura

Cum ar fi  front crawl, spate și fluture sunt benefice pentru articulațiile genunchiului. Evita bras, deoarece plasează cea mai mare presiune asupra articulatiilor genunchiului. Calciu Calciul este esential pentru sanatatea oaselor si lipsa lui poate duce la subțierea și slăbirea oaselor și a osteoporozei.

dureri de spate încremenesc articulațiile

Pe măsură ce organismul nu poate produce in mod natural  calciu, surse alimentare si suplimentele sunt cele mai bune opțiuni pentru a preveni deficienta acestuia. Sursele naturale de calciu sunt frunzele de un verde inchislapte, lapte de migdale, branza, migdale, sardine, cereale fortificate cu calciu, suc de portocale fortificat si melasa.

inflamația articulației umărului cum să amelioreze durerea

Vitamina D Pentru oase genunchi slabi și sănătate buna, vitamina D este considerata un nutrient important. Un deficit de vitamina D poate duce la pierderea de masa osoasa si un risc crescut de fracturi la minime traume. In plus, organismul nu poate absorbi suficient calciu, fara cantitati adecvate de vitamina D. Organismul produce vitamina Genunchi slabi atunci cand este expus la lumina soarelui, astfel încât expuneti genunchii la lumina soarelui dimineața devreme timp de 15 minute pe zi.

Tratamentul crunches de șold

De asemenea, puteti lua vitamina D din surse alimentare, cum ar fi pește, ulei de ficat de cod, galbenusul de ou si cereale fortificate si produse lactate. Ulei de pește Uleiul de pește conține acizi grași omega-3 denumite acid eicosapentaenoic EPA si acid docosahexaenoic DHAcare poate contribui la consolidarea articulațiilor genunchiului și de a îmbunătăți densitatea oaselor.

Aceasta poate reduce chiar dureri articulare si rigiditate datorita proprietatilor sale anti-inflamatorii.

bamboo spine

Include pește de apă rece, cum ar fi ton, macrou și somon, în dieta ta de doua ori pe saptamana. Vitamina C durere spate zona lombara importantă în genunchi slabi colagenului, o componentă majoră a cartilajului genunchiului. Este esențial pentru sinteza colagenului, calitatea matricei osoase și dezvoltarea normală a oaselor.

Durerea de genunchi: simptome, cauze, tratament

Mai mult decât atât, aceasta vitamina esentiala imbunatateste densitatea de masa osoasa si reduce riscul de fractură. Unele surse bune de vitamina C includ broccoli, ardei gras, papaya, portocale, lămâie, căpșuni și alte fructe de padure, kiwi, fructe genunchi slabi pădure, conopidă, spanac și varză de Bruxelles.

Suplimentele de vitamina C sunt disponibile sub formă de comprimate masticabile și capsule.

diverse boli articulare

Corpul cântărește mai mult, cu atât mai multe articulații trebuie să lucreze. Dacă sunteți supraponderal, genunchii vor deveni slabi din cauza stresului de a transporta surplusul de greutate. În cazul în care sunt supraponderali sau obezi, consultați medicul dumneavoastră sau un nutritionist pentru a vă ajuta să pierdeti în greutate într-un mod sănătos, treptat.

Acesta va spori stabilitatea și puterea pe genunchi.

Sfaturi pentru a diminua durerea de genunchi

Genunchii poate deveni slabi și durerosi din cauza inflamatiei. Pentru a combate inflamația și umflarea, adăugați alimente cu proprietati anti-inflamatorii in dieta. Anumite alimente cu proprietati anti-inflamatorii includ somon, ghimbir, turmeric, ulei de masline, avocado, tarta cu cirese, nuci, afine, cartofi dulci, și spanac.

De asemenea, eliminarea alimentelor inflamatorii, cum ar fi produsele din faina alba, orez alb, alimente care conțin zahăr, suc.

Sfaturi suplimentare Înainte de a face exercitii, faceti incalzire pentru a lubrifia articulatiile si a ridica temperatura corpului.

Bucurați-vă de mersul pe jos și cu bicicleta pentru a consolida genunchii.